Påsklov

Så, äntligen påsklov. Ett väldigt efterlängtad lov, även om jag inte varit så jätte mycket i skolan senaste tiden. (Pga Japan resan, sjuk och så vidare). Men har haft fullt upp med läxor och sånt, dels för att jag varit borta så mycket. Men nu har jag bara en japanska läxa, psykologi läxa och project arbetet kvar. ^^

Men just nu sitter jag och gör en lineart utav den här bilden. (Inte hela bilden) Det föreställer min karaktär Naoki i en kyckling dräckt. Så länge sen jag ritade honom nu. ^^






Tycker bilden vart lite charmig om jag ska vara ärlig~

 


Kommentarer
Postat av: C A R R O O O <3

hehe, ja visst är han söt ;D



ja, man vill ju absolut inte hamna i koma eller något sånt :/

Diabetes Sucks . !



Glad Påsk !

2010-04-01 @ 23:44:50
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0