Tableten = Trasig?

Min gammla älskade tablet/ritplatta som fyller 3 år i år kankse har gått sönder. Den håller på och dummar sig fruktansvärt mycket så kan inte arbeta på serien nu förns den är fixad. Pappa ska testa installera om datorn medans jag är i Japan så då om vi har tur så vill den kankse börja funka igen >.<

Men vill den inte funka efter det så får jag antingen för aresten av serien helt för hand eller... köpa en ny. Jag kommer ju vara pank efter Japan resan! xD



(Trust Wireless Scroll Tablet TB-4200)

Så jag hoppas att den vil börja funka igen, för sitt egna bästa! xD


Kommentarer
Postat av: panda

min trust ballade ur för någon dag sedan.....

2010-02-28 @ 18:09:14
URL: http://pandadesu.blogg.se/
Postat av: Akirachan ^^

haha helt grymt ju .. att åka till japan, avvis! som bara den >-<. föresten vars har du fått tag i en sån , vill så gärna ha en sån håller själv på med enga serier...men är som lite tråkigt när man inte kan fixa dem ordentligt ^^'

2010-03-15 @ 18:09:59
URL: http://kawaiilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0