Lineartar


Dags för en uppdatering. Var på tiden eller hur? Nu vet jag att jag sagt det en hel del gånger men nu ska jag verkligen försöka ta den här bloggen på allvar.
Har varit borta från dator i en och en halv vecka nu och fick sån lust att blogga under den tiden.

Så just nu sitter jag här och gör en liten lineart. Är otroligt nöjd med bilden än så länge. När jag satt och skissade på den så kunde jag inte sluta le över hur nöjd jag var. Haha, händer inte ofta.



Man ser inte så jätte bra, men det är i alla fall något. Ser fram emot att få färgläga bilden. Älskar att färgläga


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Den bilden blev HyPER BRA! han blev extremt het OWO nu..DANSA TANGO MED PIPI..! XD XD

2010-08-06 @ 19:37:50
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0