En liten skiss

Håller fortfarande på med den andra bilden som jag vissat. Jag är så seg när jag arbetar nu för tiden märker jag. Men här är en skiss jag klottrade ihop under fredags lektionen på kultur och ide historian. Ritar stortsett alltid på lektionen. Jag lyssnar och lär bättre när jag gör det.



Inte hela bilden men klipte lite granna i den. Bara något enkelt och halv chibi liknande sak på min karaktär Yoyi. Måste se till och rita något seriöst snart igen. Har inte gjort det på år och dar känns det som.



Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

En seriös bild? ...EN SERIÖS!? XD du skojar! >w< alla bilder som jag sett senaste tycker jag ser jätte seriösa ut o___o ........du har mega skills och jag är enormt avundsjuk..fortfarande xD <3

2010-03-20 @ 20:13:43
URL: http://hizumaki.blogg.se/
Postat av: Hizu-nyah

Woho~~.. RE:

Jag tycker faktiskt att den är ganska bra o__o Den är inte den bästa xD MEN! Jag vill lätt spela vidare o så o__oohjuisst, dom gammla fighting stilen är tillbaka.. UNGEFÄR ! x3



Min syster! tycker om Twilligt och New Moon xD Jag tycker BARA om New Moon 8D ..undra om det var någon som blängde på mig när vi var där, för jag sa att Twillight är ju inte ens bra xD

2010-03-21 @ 12:38:58
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0