Moogles FFXII



Jag bara rentutav älskar moogles:arna i Final Fantasy XII. Kan sitta och kolla på dom i timmar och bara beskåda deras söthet.
FF XII är även mitt favorit spel någonsin. Förstår inte att folk kan ogilla det så mycket. Men men, smaken är som baken, två delar ^^


Nono, som är i mitten, är helt klart min favorit, han är den sötaste saken som någonsin existerat i ett spel~

Funderar på om jag ska ta och spela om spelet snart igen. Saknar att springa runt och ha roligt där i, slade ju över 200 timmar första gången jag spelade spelet.




Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Jag ger final fantasy moogles min kärlek xD <3

Hmm..jag hade funderat över att köpa FF VIII..undra om dom har moogles >w< Men jag tror jag inte kommer köpa den..det blir nog FFVIII versus x3

2010-03-19 @ 06:01:38
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0