Arbetar på

Det här är bilden som jag arbetar på just nu. Klottrade dit hjärtat och rodnaden lite snabbt i photoshop för att jag hade tråkigt ♥


Character (Yoshi) © Alexandra/Ayu (me)

Har blivit mer produktiv när det gäller bilder på senaste tiden. Det nästan bara "flyger" bilden från mig. Vilket är högst ovanligt. För jag är så seg när jag ritar. Men ibland får jag någon slags "kick" och då kan jag bara inte sluta rita/färgläga(osv), förutom om jag blir för trött, för då går jag och sover ♥

Men, men. Nu ska jag åter gå till att arbeta på bilden och fixa lite med designen här. Hoppas ni alla får en bra kväll ikväll. ♥


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

KWYAH! xD

Du kan rita som en ängel! Kolla bara! Kolla på hjärtat OwO !! <3 xD

Nej men den jätte söt OwO ~ <3



jag har aldrig fått en sådan kick käns det som D: ... jag får hoppas på att det kommer snart ! xD

2010-05-13 @ 22:33:38
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0