Dags att börja blogga igen

Nej nu har jag bestämt mig för att blogga igen. Tycker att det är väldigt roligt att göra det men har inte riktigt haft någon lust på senaste tiden. Hade ockås tänkt börja blogga på min föra blogg igen. Men tror inte det kommer bli av. Men vi märker. ^^

Ska fixa och trixa lite granna med bloggen. Har inte fixat färdig designen än. För det är något konstigt med några koder. Får det inte som jag vill. Funderar också på att fixa om designen till något bättre.
Men som jag sa högre upp. Vi märker vad som händer.

Ska också från och med nu försöka skriva minnst 3 inlägg per dag. Men bara försöka. Så vi får så vad som händer med det med~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0