Tada~


Inte skrivit något idag. Har stort sett haft fullt upp. Blä säger jag bara.
Hur som helst, har gjort klart den här bilden nu ♥



Är faktiskt nöjd med resultatet. Även om jag skulle vilja ändra några saker med själva designen.
Men, men, roligt att jobba med den här bilden. Använde mer "rosa nyanser" den här gången. Annars brukar jag använda röd-bruna.
Använde SAI till att göra lineart och färgläga. Använde sedan Photoshop CS4 för att lägga till brush och andra effekter på bilden.
Men hur som helst, jag gillar bilden ♥

Hoppas in alla får en trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Ohhh OwO så underbart beautilful! xD

Jag tycker bilden blev bra iallfall OwO <3

Jag har hela tidn tyckt att håret liknade lite Yoyi! xD

2010-05-16 @ 17:28:42
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0