Fixar

Sitter och fixar lite med designen till och från. Har nu lyckats fått till några saker på den, men tyvärr fortfarande mågna saker kvar att fixa. Uuuh... önskar jag var duktigare på att koda. Men, men~
Har fixat klart ett häfte på 15 sidor till psykologin lektionen som jag har imorgon. Fast jag vet inte om det var läxa eller inte... men var bäst och göra det ändå, utifall att det skulle vara det.

Nu ska jag fortsätta fixa med designen och plugga lite Japanska... om jag förstår vad jag ska göra. Var sjuk föra genomgången. >_<


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

din degign = DÖDS SÖT! XD <3

Jag vet inte om du märkt..men dom där grejerna är längst ner xD märkte det precis när jag skrev o.o x3

Jag vill gå i japanska >_> ..jag kan bara simpla och lätta ord ! XD

2010-03-31 @ 19:33:07
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0