Japan imorgon

Ja imorgon så sticker jag till Japan i 8 dagar. Planet går 12.20 (om jag inte minns fel, dåligt minne...). Hur som helst vi kommer vara frame runt 10-11 tiden i Japan på söndagen, då är klockan ungefär 2 på natten i svensk tid. Det blir till att sova så mycket som möjligt på planet, annars kommer jag nog inte orka med nästa dag >_<

Packar med lite roliga saker i handbagaget som min ritmapp så ifall att jag fr tråkigt så kan jag alltid ta upp den och rita. Jag är lite utav en ritnörd men inget man kan göra någonting åt 

Ser i alla fall fram emot tills vi landat, fått tag i väskorna, kommit fram till hotellet, fått våra rum. Lämnat allting där och sen efter det känner jag att jag kan slapna av... för då är det "värsta/jobbigaste" gjort och då känner jag att jag kan andas ut.

Ska nu lite snabbt försöka göra klart en lineart som jag hållit på med nu innan jag ska gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dritfin blogg!

2010-03-16 @ 20:46:52
URL: http://mintscented.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0