Kladdar lite

Tog en print screen på bilden jag höll på med och kladdade lite granna på den i någom minut.
Varför ska jag jämt vara så seg när det gäller att göra lineart? Kanske för att jag inte gillar och göra det egentligen? Nåväl, man kan inte alltid ha roligt.

 


Men jag föredrar faktiskt att kladda istället för att göra seriösa saker. När man kladdar så kan man verkligen göra mer utryck och man behöver inte oroa sig ifall det ser bra eller dåligt ut. Fast det är ju alltid roligt att göra något som man senare är riktigt nöjd med också.

Men men, nu ska jag fortsätta på linearten och lyssna på lite mysiga låtar från den japanska versionen utav Digimon (Jag älskar digimon fortfarande, dom är så gulliga)~

 


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Det kanske går segt, men då betyder det att det går bra 3

Jag tycker faktiskt att linarten ser jätte bra ut, och färgen på ögonen O__O :D

2010-03-19 @ 06:03:13
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0