Len ❤

Sitter och kollar runt på lite söta vocaloid saker på youtube just nu. Den här videon är både lite speciell och gullig samtidigt.
Älskar Len, han är så söt 




Kom på sen att jag köpte faktiskt ett Len gosedjur när jag var i Japan. Hade först svårt och bestämma ifall jag skulle köpa den eller inte. Men hade så mycket pengar kvar så jag tyckte jag kunde köpa den i alla fall.

 


Han sitter vid en utav mina mangahyllor där. Tyckte han passade bra in där faktiskt. Men kan inte ha honom sittandes där hela tiden. För då kommer nog min kanin komma och börja gnaga på honom och det vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Lägg högre upp ? o.o Eller kan din lilla kanin flyga samtidigt som gnaga x3

Eeey! kolla! Gravitation! xD Jah har bara en sån bok >_> Men det är bara för att jag hittade en, och så var den rea xD

2010-03-19 @ 06:05:59
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0