Dålig uppdatering


Dålig uppdatering idag också. Har haft fullt upp med läxor och sånt idag. Ingen kul, men måste göras.

Här är en bättre bild på den jag skickade in går. Ska försöka göra lineart på den så fort som möjligt.



Min lille Raiu ♥ Ritade nya kläder på honom den här gången. Kommer se bättre ut i den färdiga versionen, för då ser man vad som är vad.
Jag tycker min still börjar bli mer... chibi... än vanligt. Eller kankse mer "gulligull". Men jag gillar gulliga saker så det kan ju ha något med at att göra ♥
Fast jag skulle vilja kunna rita riktigt snygga gubbar också xD

Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

NYAAAAH RAAAIUU OWO ohmyyy! ...den här bilden är BEROENDEFRAMKALLANDE! xD Jag älskar den OwO <3

Jag tycker faktiskt att Raiu ser skit snygg ut, speciellt i dom kläderna! xD

Men om du vill göra mer ''boyish'' style, gör så att hans kläder är mer mörka? xD

KWYYAAAH...jag har kommit in i mörkret igen Raiu...jag har blivit din fán OwO xD

2010-05-18 @ 22:20:17
URL: http://hizumaki.blogg.se/
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet ♥

aww, gud vad duktig du är! :D

2010-07-12 @ 20:34:37
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0