Tre bilder

Tänkte vissa tre andra bilder jag gjort under tiden jag var inaktiv här.
Använde SAI Paint tool för att göra linearterna(?) och för själva färgläggningen. Använde sedan Photoshop CS4 till att lägga ljus effekter, brush, text och andra effekter.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


• Mina karaktärer Lukas och Sanna. Baserat på en scen till min serie.
 
• Vocaloid Len. Min favorit utav dom alla som finns ♥ Plus hans design är så söt ♥

 
• En födelsedags bild jag gjorde till min älskade Sandra ♥
Om ni undrar så är det min deviantart adress som står där på bilden längst ner.
Hitta inte photoshop filen så kunde inte ta bort den. Men länken till min DA finns bland "länkar".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Är glad nu för att tack vare http://hizumaki.blogg.se/ så har jag lyckats fixat till några saker i bloggen. Yay ♥
Ha en bra kväll nu allihoppa ♥


Kommentarer
Postat av: Hizu-nyah

Jag hjälpte faktiskt inte så mycket >w<'

Du klara dig fint fint ! xD ~ <3

2010-05-15 @ 13:44:07
URL: http://hizumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0